Om vardagen hos mig

Anna heter jag och är nu 31 år fyllda. Här kan man få en liten inblick av vad som händer och sker i mitt liv ute i skogen och förhoppningsvis då jag även tar mig ut ur skogen. Mycket handlar nu om min lilla kotte som nu är 4 månader. Min Sambo Tomas kommer säkert att få vara med på ett hörn han med. Sedan så får vi inte glömma att nämna mina två fina vovvar. Sudden och Santos. Två katter har jag också en svart vid namn Morgan och en röd vid namn Lillen. Han heter så bara för att när han kom till oss så var han liten och vi kunde inte komma på vad han skulle heta så då blev det Lillen. Djur är en del av mina intressen men även inredning, natur och kläder. Efter som att jag jobbar med barn och är förskollärare så tycker jag också att det är kul och intressant med barn. Ni kommer säkert att upptäcka lite saker i bloggen som jag inte nämner här så det är bara att utforska den.


fredag 2 september 2011

Med lite smak av tåludd...

Nu åker dessa tår in i munnen så fort man får möjlighet. 
han har försökt ett tag med det är nu den senaste veckan som han riktigt fått in stortån i munnen GOTT!!

Nu börjar ju även hösten göra sig märkbar. Idag har lillkotten fått på sig ett par jeans, en blågrön boddy och en egensydd dregglis.
Annars så brukar han tillbringa sina dagar i enbart en boddy eller bara blöjan.
Ibland blir man bara så trött på sin tramsiga mamma och den där kameran som ständigt är fastklistrad i hennes ansikte

5 kommentarer: